Avalon - kraina doskonałości
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Witaj. Kimkolwiek jesteś, skądkolwiek przybywasz i dokądkolwiek zmierzasz w swej wędrówce - witaj. Zapraszam Cię do swego ogrodu. Daj odpocząć znużonemu drogą ciału. Spróbuj odkryć świat tam za tą bramą, która jest przed Tobą.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Rasy (A-L)

Go down 
AutorWiadomość
Layla Lawrence
Obalona królowa (martwa)
Layla Lawrence


Rasa : -
Skąd : Avalon
Wiek postaci : 2022
Liczba postów : 422
Pełniona funkcja : Administrator
Inne konta : Loara, Namine

Rasy (A-L) Empty
PisanieTemat: Rasy (A-L)   Rasy (A-L) EmptyNie Cze 27 2010, 23:45

Spis ras i ich opisy (w nawiasach podani są twórcy):
Przepraszam, niektóre opisy zmuszona jestem skracać. Więcej informacji można uzyskać po kliknięciu w link.

- Aasimar (Faolán) - połączenie ludzkiej i anielskiej krwi. Generalnie, wyglądem przypomina zwyczajnego człowieka, anielska natura tkwi raczej w głębi, otóż Aasimary to istoty bardzo szlachetne, uczciwe i skłonne do czynów bohaterskich. Stają w obronie słabszych, są odważne i sprytne, poszczycić się mogą też niebywałą inteligencją. Od Aniołów różni je brak skrzydeł. Tak poza tym, zwykle mają jasny odcień włosów, promieniste oczy i piękne rysy twarzy.
Przedstawiciele: Faolán d'Laroux, April Daver, Finirael Mindmaster, Amariel Yashashii, Alex Volven, Avio Halslin.

- Ãlerìa (Aelae) - rasa utworzona dla zabawy bogom. Istoty te stworzone są tego, co obecnie bóg miał pod ręką - promienia światła, garści ziemi, odrobiny ognia... Nie zabije ich miecz, wykrwawienie czy starość. Są za to drobnej budowy i szanują życie - nie biorą udziału w wojnach, które uważają za uwłaczające godności. Są odporne również na magię, jednak nie mogą się nią posługiwać ani korzystać z pozytywnych zaklęć rzuconych przez innych.
W zależności od tego, z czego są stworzone, mają różne dary. Jednak jest to również rasa przeklęta - jej przedstawiciele cierpią z powodu swojej inności, i nie uważają swych darów za wielką moc, za to widzą wyraźnie wszystkie wady.

Przedstawiciele: Aelae Riennei.

- Aria (Kel Al'Silah) - rasa delikatna. Arie są wyglądem bardzo podobne do ludzi, różnią się tylko ostrym uzębieniem, nieprzystosowanym do gryzienia, które ma odstraszać rasy drapieżne. Zapach ich krwi jest jednym z najbardziej lubianych przez drapieżników, przez co Arie często są zabijane. Rasa ta nie jest zbyt silna, ale wrodzona zwinność sprzyja umiejętnościom walki. Utalentowani magicznie. Arie to kobiety! Mężczyźni tej rasy są silni i zawsze czarnowłosy, a ich krew jest trująca - Varharn.
Przedstawiciele: Kel Al'Silah.

- Atoldae (Julexuly) - ożywione zabawki, a właściwie duchy zmarłych dzieci, które wstąpiły w zabawki. Nie rosną i są nieśmiertelne. Są to głównie misie i lalki. Niektóre są wielkości dziecka w chwili śmierci. Zabawiają innych. Posiadają zdolność kierowania zabawkami i tworzenia ich. Są bardzo sprawne fizycznie i manualnie, choć niektóre z nich mogą się wydawać odrobinę niezgrabne. Charakterystyczną ich cechą jest to, że nie posiadają źrenic ani tęczówek, ich oczy są jednolite, najczęściej białe lub czarne. Przedstawicieli tego gatunku jest naprawdę bardzo mało. Legenda głosi, że w jednym momencie nie może żyć więcej 10 Atoldae. Atoldae nie śpią, lecz czasem leżą bez ruchu jakby czuwali.
Przedstawiciele: Julexuly Cheddamina.

- Banshae (Namine) - nazywani "ludźmi o wielu twarzach" lub "ludźmi bez twarzy". Wynika to z tego, że Banshae potrafią zmieniać wygląd tak, jak chcą - kolor oczu, włosów, cery, rysy twarzy, całe ciało - mogą być wysocy, niscy, umięśnieni, chudzi, grubi, zadarty nos, etc. (oczywiście wszystko w granicy normy, tzn. wciąż wyglądając jak człowiek). Dzięki tej zdolności nic nie stoi im na drodze do kradzieży, przestępstw i podstępów, bo zawsze mogą z tego wyjść cało.
Banshae niegdyś zamieszkiwali własną krainę, ale została ona podbita przez nieznanych najeźdźców. Nazwano to "Wielką Bitwą Ognistą", w której zginęło mniej więcej 80% całej populacji. Dziś przedstawicieli tej rasy nie można spotkać zbyt często, stanowią już raczej bajki i legendy. Są rasą nieśmiertelną, ich rozwój zatrzymuje się na ok. 25 lat. Uważani są za demony.
Każdy Banshae "starzeje" się w innym tempie (jeden może mieć 1000 lat i wyglądać na 10 lat, inny może mieć 700 lat i wyglądać na 17 lat).

Przedstawiciele: Namine Lorenar, Javierr Wayne.

- Britannia (Alucard) - ta rasa, a bardziej nazywają siebie rodzinę, niczym się nie różni od ludzi. Są prawie tacy sami. Wyróżniają się tylko jedną rzeczą, mianowicie to używanie magii, która poza rejony klanu nie wychodzi. Tajemnica używania magii zostaje tylko przekazywana dalszym pokoleniom. Magia rozbija się na pięć elementów natury, czyli woda, ziemia, powietrze, ogień i elektryczność. Najrzadszą mocą jaka się zdarza mieć to elektryczność. Trzy osoby z całej rasy posiadały tą moc. Każdy odziedzicza tylko jedną i z niej może tworzyć czary.
Przedstawiciele: Alucard vi Britannia, Genesis Rhapsodos, Avenam di Britannia.

- Doppelganger (Dakarai) - stawiane na równi z potworami i tępione na każdym kroku. Są niematerialnymi duchami, dopóki nie znajdą osoby odpowiadającej ich gustom. Wtedy zaczyna się powolny proces upodabniania do tej istoty, by w końcu ją zabić, zjeść zwłoki i zająć jej miejsce, by w późniejszym czasie dobrać się do rodziny i znajomych ofiary. Doppelgangery nie rzucają cienia, nie odbijają się w lustrze i nie odczuwają bólu. Wykryć je można za pomocą magii i niesamowitego szczęścia. Wprost uwielbiają ogień. Z masochistycznym uwielbieniem podpalają własną krew, która tylko znajdzie się poza ich organizmem. Uwielbiają księżyc, jego światło w każdej fazie ładuje te istoty energią, która potrzebna jest im do regeneracji, uzupełniania krwi i po prostu życia (jednak muszą jeść itp.). Światło księżyca jednak ukazuje ich prawdziwą naturę - Doppelgangery wyglądają wtedy jakby nie posiadały skóry - organy wewnętrzne, mięśnie i naczynia krwionośne są stale widoczne (proponowałabym zapoznać się z historią Dakarai'a, bo przedstawiony tam jest typowy Doppelganger).
Przedstawiciele: Dakarai Chadris.

- Demon (Belial) - rasa kojarzona od razu z czymś odrażającym, złym czy czymś, co można potępić. Co prawda charakteryzuje się diabelskim usposobieniem, ale to nie oznacza, że nie wie, co to jest moralność.
Jedna z najsilniejszych ras. Ich temperatura ciała, tak jak u Morconów, jest podwyższona, ale nie w tak znaczącym stopniu. Część przedstawicieli posiada skrzydła - mogą byś zarówno czarnego upierzenia, jak i błoniaste. Skrzydła te potrafią maskować. Ich kły są wydłużone, przystosowane do gryzienia.
Aha, są nieśmiertelni, chyba, że ktoś im ukróci żywot. Po prostu nie umierają śmiercią naturalną.
Demony zamieszkują krainę zwaną "Piwnicą". Co prawda znajduje się pod ziemią i nikt tam nie ma wstępu oprócz ras demonowatych, ale nie jest to Piekło (Piekło znajduje się w najgłębszej warstwie, a Piwnica w najpłytszej).

Przedstawiciele: Belial Aravi, Adachi Aokawa, Thane Solus, Archeon Yume no Tenshi, Satanachia Verrier.

- Descola (Ke'Ladriel) - przedstawiciele tej rasy uprawiają magię ziemi. Są głęboko powiązani z otaczającą ich przyrodą i potrafią zrobić z nią wszystko. Przez ludzi nazywani są "strażnikami harmonii" i bardzo rzadko można ich spotkać. Ich głównym atutem jest właśnie magia i możliwość przemiany w jedno zwierzę. Głównie jest to sowa, chyba, że dany osobnik jest o wiele silniejszy magicznie. Descola są bardzo podobni do elfów, z zachowania i wyglądu. Ich delikatna uroda i spokojne usposobienie zwraca uwagę wielu istot żywych. Jest to rasa długowieczna, ale niestety wymierająca. Ich imiona są przeważnie dwuczłonowe z uwagi na ich możliwość przemiany. Są zdecydowanie zimnolubni!
Przedstawiciele: Ke'Ladriel Effraie.

- Dragon (Izzy) - fikcyjne stworzenie, najczęściej rodzaj olbrzymiego, latającego gada. Występuje w licznych mitach i legendach. Według wielu mitów smoki obdarzone były dużą inteligencją, potrafiły posługiwać się magią, znały ludzką mowę, a także ziały ogniem. Teraz spotkanie smoka jest rzadkością.
Przedstawiciele: Izzy Travet.

- Drow (Kenji) - potocznie zwana Mroczne Elfy. Od Elfów nie różnią całkowicie niczym. Mają trochę dłuższe uszy i nie walczą łukami. Używają tylko magii i broni białej. Część Drowów ma ciemną skórę.
Przedstawiciele: Kenji Troisi, Artemis Weeks, Sophia Saehara, Kathorusis Meanetis, Ralavander Saehara.

- Edirian (Vardilius) - rasa "jasnej strony mocy" (dobra). Większość społeczeństwa nie różnią się prawie niczym od zwykłych ludzi. Różnica polega na tym, że dożywają do 1000 lat, czyli dziesięć razy więcej niż ludzie. Nie mają zarostu na twarzy. Przedstawiciele rodziny królewskiej najczęściej zostają paladynami. Ediriańscy paladyni są wybitnymi wojownikami jak i magami. Najczęściej znają się na obydwu tych rzeczach. Zamieszkują odległą krainę Nordalię, która jest poza zasięgiem innych. Magowie potrafią teleportować ich za pomocą portali, niestety powrót jest niemożliwy. Edirianie rzadko znajdują się poza swoją krainą. Ci, którzy odważyli się na tę wyprawę są cenieni w armiach i w gildiach. Najwybitniejsi służą na dworach królewskich.
Przedstawiciele: Vardilius, Aiden Havenoth.

- Eland (Eleney) - rasa mało popularna wśród innych ras. Z tłumu wyróżniają się doskonale rozwiniętymi zmysłami węchu, słuchu i wzroku. Każdy przedstawiciel tejże rasy ma taką samą barwę oczu (takie cukierki mleczne). Elandzi są długowieczni, więc przeważnie łączą swój żywot z żywotem smoków (są z nimi ściśle powiązani). Są również świetnymi łucznikami. Są podobni do ludzi.
Przedstawiciele: Eleney Toero.

- Elf (Star) - rasa uważana za wymarłą. Istoty o ludzkiej sylwetce, jednak nad wyraz wysokie i o długich uszach. Kolor ich skóry przypomina opaleniznę. Oczy elfów w zależności od sytuacji potrafią zmieniać kolor, tak też podczas magicznego ataku ich oczy świecą niesłychanie jasnym blaskiem. U nielicznych podczas złości kolor oczu staje się o wiele ciemniejszy.
Są istotami neutralnymi jednak gdy ktoś naruszy ich tereny i złamie pierwszą ich zasadę (Natura jest twą matką) nie znają litości.
Jak mówią pradawne zwoje niegdyś Elfy były nieśmiertelne, jednak pewnego dnia, gdy potężny wróg zagrażał ich lasom, musieli podjąć niezwykle trudną decyzję. Aby go pokonać musieli oddać swą nieśmiertelność. Niestety nie tylko to tego dnia straciły. Czystej krwi elfy (tak zwane Wysokie Elfy) powstawały z czystej esencji matki natury, tkwiącej w wiecznym drzewie zwanym Namassil, które padło razem z ich wrogiem. Od tamtego czasu ani jeden nowy potomek matki natury nie przyszedł na świat.

Przedstawiciele: Star High, Torcanna Harit, Peri'an Phiro.

- Entai (Morigan) - rasa podobna do ludzi z wrodzonymi zdolnościami do mrocznej magii. Żyjąca 160-200 lat. Bardzo odporna na choroby i skażenia środowiska. Mieszkają wysoko w górach w skupiskach. Rzadko można ich spotkać samotnie. Mają jasno niebieskie jakby ‘ślepe oczy’ i są naznaczeni piętnem demonów. Unikają walk i spisków nie opowiadając się za żadnymi stronami. Swoje życie spędzają na studiach w zamkniętych zkaonach, wiedza ma dla nich największe znaczenie i jest siłą napędową w ich życiu.
Przedstawiciele: Morigan Camont, Fea VercNuitha.

- Eyes (Anriel) - rasa mieszańców, w połowie krwi anielskiej, w połowie wampirzej. Nie posiadają skrzydeł ani nie piją krwi. Po anielskiej części swojej rodziny maja nieskazitelnie gładką skórę oraz delikatny melodyjny głos. Z kolei po wampirzej krwi mają zamiłowanie do krwi (niekoniecznie do picia choć i tacy się zdarzają). Jest o rasa niewiarygodnie chłodna, a właściwie lodowata, która potrafi dostosować ciepłotę ciała do otoczenia (do 60 stopni).
Przedstawiciele: Anriel Sevrala, Nakia Darkned.

- Grant (Klaran) - ktoś by powiedział "wampiry z legend i przypowieści". Nie do końca. Owszem, muszą pić krew, ale nie musi to być krew ludzi. Kolejną rzeczą zgadzającą się jest wyczulenie każdego zmysłu, duża siła i szybkość oraz czerwone oczy. Różnica polega na tym, że mogą przebywać na słońcu, nie rusza ich woda święcona czy kołki wszelkiego rodzaju. Są nieśmiertelni, pod warunkiem, że ktoś im nie urwie głowy, nie wyrwie serca, lub nie spowoduje wykrwawienia. Gojenie się ran jest szybsze od ludzkiego, ale bez przesady. Rana, która człowiekowi by się goiła miesiąc, im zagoi się w tydzień. Ponad to, nie ma jakichś nadprzyrodzonych mocy.
Grantem można się urodzić, ale można go też stworzyć. By stworzyć takowego, trzeba ugryźć człowieka (bądź inne stworzenie, które żyje), by wstrzyknąć w niego jad, a potem, by jad zadziałał, napoić go krwią Granta. Najlepiej tego, który wcześniej go ugryzł, choć innego też może być, ale wtedy szansa na to iż człowiek nie umrze spada do 20%. Podczas przemiany człowiek odczuwa ból na całym ciele, jakby się palił. Czas przemiany jest różny, może to trwać 3 godziny, 20 godzin, dwa dni, zależy od człowieka. Nie zaobserwowano przypadku, w którym trwałoby to dłużej jak 5 dni. Niekiedy ludzie nie wytrzymują bólu i umierają.

Przedstawiciele: Klaran Van'Khulev, Crystal Myilo, Shetril Selyts, Vladimir Cravin.

- Greywitch (Vitarall) - rasa pozyskująca siłę z obumarłych organizmów (zarówno ludzi jak i zwierząt) oraz krwi człowieka. Charakterystyczną cechą jest umiejętność przyśpieszania obumierania organizmu bądź też części ciała jak np. ręka. Osoby, w których żyłach płynie krew Greywitch zazwyczaj mają niewielkie powiązanie z upadłymi aniołami. Faktem jest, że to najczęściej osoby z niższych sfer splamionych grzechem ciężkim jak zabójstwo czy liczne rozboje.
Przedstawiciele: Vitarall, Karbon Teqila.

- Heliv (Raziel) - w nielicznych legendach nazywani "Kosiarzami". Przydomek ten wziął się stąd, że do walki używali najczęściej kos, a rośliny dookoła nich chwilowo obumierają. Nie dzieje się to bez powodu - z roślin pozyskują energię potrzebną do życia, zastępuje im to pożywienie.
"Kosiarze" żyją bardzo krótko - najstarsi z nich mają koło 20 lat, zaś dorosłość osiągają w wieku 5 lat.
Każdy Heliv ma dwie formy, ludzką i duchową.
Ludzka wyróżnia się bardzo niską ciepłotą ciała (ok. 10 stopni). Czyli nic ciekawego, łatwo mogą wtopić się w tłum. Forma duchowa jest o wiele ciekawsza. Jej wygląd jest różny dla każdego osobnika, ponadto po przejściu w nią można swobodnie poruszać się między wymiarami realnym i spektralnym (światem zmarłych - jest identyczny jak świat żywych, tyle że szwendają się po nim dusze umarłych i barwy ograniczają się do szarości i odcieni niebieskiego). Heliv, będąc w wymiarze spektralnym, nie jest widoczny dla żywych, ponadto może przechodzić przez "realne" ściany. Nie może mieć kontaktu z żywymi istotami lub materialnymi przedmiotami.

Przedstawiciele: Raziel Morthin, Sethy Caliro.

- Hur'ande (Myrtan) - to wytrzymałe plemiona koczownicze. Hur'andzi potrafią przystosować się zawsze do danych warunków, co zapewniło im przetrwanie aż po dzisiejszy dzień. Istoty te są także bardzo nieufne. Kobiety Hur'andów zostają w namiotach i zajmują się: gotowaniem, szyciem oraz różnymi domowymi zajęciami, podczas gdy mężczyźni są na polowaniu lub na wojnie. Dobroduszność tego ludu wcale nie oznacza, że stronią od wojny i bitew. Żądzą nimi surowe zasady, za których złamanie grozi uszczerbkiem na zdrowiu lub szybka bezbolesna śmierć. Lud ten jest dość wysoki, przeciętny mężczyzna mierzy około 190 cm a kobieta 180. Kolor ich włosów jest zwykle bardzo jasny. Ich oczy, w przeciwieństwie do włosów, są bardzo ciemne. Hur'andzi nienawidzą gorąca; przez nie czują się słabi i wykończeni.
Przedstawiciele: Myrtan Illart.

- Kokoro (Yumi) - jest to pewien rodzaj ludzi, którzy rodzą się z nienaturalnymi zdolnościami. Są to ludzie o czystych sercach, dzięki czemu zostali obdarzeni dłuższym życiem i młodością. Mogą czytać w myślach, widzą aury, przyszłość, dzięki dotykowi mogą poznać czyjąś przeszłość lub rozmawiać ze zwierzętami. Są to ludzie obdarzeni tymi mocami przez różnych bogów. Każdy z tej rasy wierzy w coś lub kogoś innego. Przez to mają różne zdolności. Uważają niektóre bóstwa za swoich stwórców.
Przedstawiciele: Yumi Nekoya, Nunnaly Dragneel.
Powrót do góry Go down
https://myfantasy.forumpolish.com
 
Rasy (A-L)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Rasy (M-Z)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Avalon - kraina doskonałości :: Administracja :: Info :: Rasy występujące na forum-
Skocz do: