Witaj. Kimkolwiek jesteś, skądkolwiek przybywasz i dokądkolwiek zmierzasz w swej wędrówce - witaj. Zapraszam Cię do swego ogrodu. Daj odpocząć znużonemu drogą ciału. Spróbuj odkryć świat tam za tą bramą, która jest przed Tobą.
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Event nr 1 - Horrory - charakterystyka

Go down 
AutorWiadomość
MGr Gear
Czerwony trybik machiny fabularnej
avatar

Rasa : .
Skąd : .
Wiek postaci : 2017
Liczba postów : 367
Pełniona funkcja : .

PisanieTemat: Event nr 1 - Horrory - charakterystyka   Czw Gru 09 2010, 09:16

Obecnie najcięższy oponent, z jakim można mieć do czynienia jeśli nie wiesz jak sobie z nim radzić. Są szybkie, silne, żywią się tym czego najwięcej w każdej potyczce, doprowadzają swoje cele do szaleństwa... moje kochane potworki Wink

//Informacje zawarte tutaj, jak i mechanika może być wam znana. Przypominam jednak o tym, że wasze postacie nie mają prawa wykorzystywać tych informacji, co najwyżej mogą korzystać z tego co same zaobserwują Smile

Są trzy rangi/stadia horrorów. Rytuał, czy jakakolwiek reguła przechodzenia z jednego stadium do drugiego jest nieznana.

0 - Początek.

Każdy horror kiedyś był przedstawicielem jakiejś rasy. Żył własnym życiem. Wszystko zaczyna się od naznaczenia. Horrory zależnie od stadium, mogą mieć od jednej, do trzech naraz naznaczonych ofiar. Naznaczenie odbywa się przez dotyk, powoduje niezmywalny tatuaż na ciele ofiary. Poprzez naznaczenie horrory mogą nękać ofiarę swoim głosem, mogą podszeptami sprowadzić ofiarę na skraj szaleństwa. Horrory żywią się zadawaniem bólu, powodowaniem strachu i innych negatywnych emocji, naznaczona ofiara daje wielokrotnie więcej "paliwa" horrorowi.
Po naznaczeniu horror może wycieńczyć swoją ofiarę, jednak często wybiera drugą opcję. Poprzez naznaczenie i dobrowolną zgodę, ofiara może stać się horrorem.

Świerzy horror zaraz po przemianie jest przepełniony energią. Siła, zwinność, szybkość są przez krótki okres zwielokrotnione, poza tym wszelkie zdolności, jakie ofiara posiadała za życia zostają rozwinięte.
Świerzo powstały horror po około dniu "spada" do takich statystyk:

Naznaczenie: 1
Regeneracja: 1
Siła: 1
Szybkość: 1
Rozwinięcie Zdolności: 1
Pomioty: 5

N: każdy stopień tej zdolności oznacza ilość maksymalnych naznaczeń naraz. Poprzez naznaczenie horror obiera sobie kogoś jako ofiarę, z której czerpie swą moc. Naznaczenie pełni również kilka innych ról - pozwala przenieść się horrorowi do dowolnej naznaczonej przez siebie ofiary, tworzy nić telepatyczną, oraz pozwala ofierze znaleźć słaby punkt w regeneracji horrora.
R: Regeneracja horrorów. Są tylko dwa stopnie tej zdolności. Pierwszy oznacza typową regenerację horrora, czyli przejście w stan czarnej, smolistej cieczy po przyjęciu takiej ilości obrażeń przez ciało, że traci swą użyteczność. W tej smolistej cieczy pływa kulka średnicy 2cm, zniszczenie tej kulki powoduje śmierć horrora. Jeśli kula zostanie nienaruszona, to po czasie mniejszym niż pół minuty horror może inkarnować się w nowym ciele w odległości mniejszej niż 50m od lokalizacji kulki. Inkarnacja kosztuje trochę "paliwa". Tylko naznaczony przez horrora jest w stanie zlokalizować kulkę wewnątrz smolistej cieczy, a co za tym idzie zniszczyć ją. Smolista ciecz jest więc mechanizmem obronnym, potrafi przyjąć sporą ilość obrażeń i wciąż zachować kulkę.
Drugi stopień regeneracji występuje tylko u horrorów zdyskolowanych. Wyjaśnienie w opisie tej "rangi".
SZ: Każdy poziom tej rangi zwiększa szybkość horrora, a co za tym idzie - precyzje. Nie są to jakieś spektakularne skoki, poza tym nie mamy na tym forum systemu statystyk, więc jest to tylko informacja że dany horror ma większą szybkość niż normalny przedstawiciel rasy, z której się wywodził.
RZ: w tym miejscu rozpoczyna się prawdziwa unikalność każdego horrora. Nawet najmniejsze zdolności, jakie posiadł nie będąc horrorem zostają rozwinięte. Ta zdolność ma trzy rangi i jest unikalna dla każdego z horrorów.
P: wizytówka każdej większej walki horrorów. Numerek przy tej randze określa ilość pomiotów, które naraz może kontrolować horror. Każdy zwyczajny pomiot zwany cierpieniem jest wyznacznikiem jednego "punktu" kontroli. Każdy wyższy pomiot zajmuje więcej takich punktów. Cierpienia przypominają mrówki, które mają 10 odnóży służących tylko do zadawania bólu. Są stosunkowo słabe, ale zwykle występują w ogromnych ilościach. Świerzy horror potrafi przywołać tylko takie pomioty.

1 - horror

Pełnoprawny horror, to ten który w swoim nowym ciele przeżył 1-2 dni. Różni się od "świeżego" tym, że ma trochę lepszą kontrolę nad swoimi zdolnościami. Poza tym potrafi przywołać "specjalny pomiot". Specjalny pomiot jest zdefiniowany dla każdego inaczej. Przykładem może być tu np specjalny pomiot Evelynn, który przybiera postać dowolnej osoby, w której śmierć Evelynn była uwikłana, lub wszechstronny metalowy żuk Mordekaisera. Specjalny pomiot zabiera 20 "puntków kontroli".
Statystyki horrora:

Naznaczenie: 2
Regeneracja: 1
Siła: 1
Szybkość: 2
Rozwinięcie Zdolności: 1
Pomioty: 30

2 - Dyslokacja

Pewne horrory to przechodzą, inne nie. Reguły nie ma żadnej. Faktem jest jednak to, że dyslokacja jest następnym krokiem w kierunku rozwoju jako horror. Mordekaiser jest przykładem zdyslokowanego horrora. Nie posiada powłoki cielesnej, jest ożywioną zbroją. Dyslokacja polega na porzuceni swojej dawnej formy i staniu się takim, by być jeszcze skuteczniejszym horrorem. Na ogół łączy się to z porzuceniem formy humanoidalnej. W tym stadium horrory cieszą się szacunkiem i posłuchem wszystkich z punktu 0 i 1. Sama dyslokacja nie jest obowiązkowa, nie jest powiedziane że przejście z "zwykłego" horrora w stan zdyslokowanego musi nastąpić, jest to świadomy wybór, można się na niego zgodzić, lub odwlekać w nieskończoność. Forma ta charakteryzuje się dużą różnorodnością, w związku z czym S i SZ mogą się wachać, ale razem nie przekraczają 4. Regeneracja horrora zdyslokowanego jest najdoskonalsza, nie opiera się na smolistej mazi i kulce, lecz na ziarenku mniejszym od ziarna piasku, które jest gdzieś w ciele zdyslokowanego horrora. Sama regeneracja jest najczęściej mniej kosztowna, niż ta 1-go stopnia. Regeneracja stopnia 2-go pozwala łączyć części ciała bez żadnego kosztu, dopiero odbudowa kosztuje, a jedynie odbudowa więcej niż połowy ciała jest bardziej kosztowna niż regeneracja 1-go stopnia.
Statystyki horrora zdyslokowanego:

Naznaczenie: 3
Regeneracja: 2
Siła: 1-3
Szybkość: 1-3
Rozwinięcie Zdolności: 2
Pomioty: 50

3 - Odrodzenie

Odrodzony horror to najwyższy spośród swoich. Tak jak wcześniej, nie ma reguły, ani przymusu przejścia z dyslokowanego do odrodzonego, jest to po prostu decyzja o (w pewnym stopniu) powrocie do formy humanoidalnej. Nie ma większego koszmaru niż ten "gatunek" horrora, w większości powraca do swojej humanoidalnej formy, lecz pewna jego cześć pozostaje zdyslokowana. Nic nie jest takie samo w horrorze po tej przemianie, ani część humanoidalna, ani odrodzona. Horrory tego kalibru mogą przywoływać ogromne ilości pomiotów, mają również dostęp do wszelkich ich form. Mogą manipulować siłą, kształtem, rozmiarem, szybkością, czy nawet specjalnymi zdolnościami każdego pomiotu z osobna, za odpowiednim kosztem punktowym oczywiście. Czynnikiem, który jest jedynym minusem przejścia z zdyslokowanego w odrodzonego jest powrót do regeneracji stopnia pierwszego, plusów jest całe mnóstwo, widać je choćby w statystykach.
Statystyki horrora odrodzonego:

Naznaczenie: 4
Regeneracja: 1
Siła: 1-5
Szybkość: 1-5
Rozwinięcie Zdolności: 3
Pomioty: 150

Jest to tylko wersja beta, prawdopodobnie popełniłem kilka błędów pisząc ten tekst. Jak znajdziecie nieścisłości - piszcie Wink
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Event nr 1 - Horrory - charakterystyka
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Charakterystyka grup
» Remus John Lupin
» Event #9 | Ślub w Lucky Coin | Zapowiedź {odroczona w czasie}
» Event #4 - Letni Festiwal PokeLazure!
» Event fantastyczny - Temat do kart postaci

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Avalon - kraina doskonałości :: Administracja :: Info :: Eventy-
Skocz do: