Avalon - kraina doskonałości
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Witaj. Kimkolwiek jesteś, skądkolwiek przybywasz i dokądkolwiek zmierzasz w swej wędrówce - witaj. Zapraszam Cię do swego ogrodu. Daj odpocząć znużonemu drogą ciału. Spróbuj odkryć świat tam za tą bramą, która jest przed Tobą.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Rasy (M-Z)

Go down 
AutorWiadomość
Layla Lawrence
Obalona królowa (martwa)
Layla Lawrence


Rasa : -
Skąd : Avalon
Wiek postaci : 2022
Liczba postów : 422
Pełniona funkcja : Administrator
Inne konta : Loara, Namine

Rasy (M-Z) Empty
PisanieTemat: Rasy (M-Z)   Rasy (M-Z) EmptyNie Cze 06 2010, 02:14

Spis ras i ich opisy (w nawiasach podani są twórcy):
Przepraszam, niektóre opisy zmuszona jestem skracać. Więcej informacji można uzyskać po kliknięciu w link.

- Marrena (Kyla) - pewien rodzaj kobiet, które zostały wybrane już w łonie swojej matki przez jednego z najsilniejszych Aniołów - Marrona, który obdarzył je nadludzką siłą, zręcznością i szybkością. Dzięki swoim zdolnościom są wojowniczkami lecz tylko przeciw złu. Jeśli jakaś Marrena odwróci się od dobra traci ona swoją moc i na zawsze zostaje wygnana do Nicości.
Przedstawiciele: Kyla Morra.

- Morcon (Gray) - krzyżówka człowieka z demonem. Nie, nie jest to rasa z natury "zła", choć często jest tak kojarzona. Charakterystyczne są znaki na ciele (szlaczki można by rzec), wysoka ciepłota ciała (temperaturą zdrową jest około 40 stopni, temperatura natomiast spada wraz z pogorszeniem stanu zdrowia) oraz lęk przed zimną wodą, co ma ścisły związek z ciepłotą. Wzory na ciele wskazują siłę jednostki, co oznacza mniej więcej tyle, że im więcej znaków posiada, tym jest silniejszy. Po demonach odziedziczana jest siła i sprawność, także wrażliwość na magię (która nie jest równoznaczna z mocą magiczną - po prostu czują magię), po ludziach natomiast odziedziczany jest rozsądek, często uczuciowe serce.
Przedstawiciele: Gray Anlive, Kaá Elrea, Issel Dasirga, Asael Va'Sethe.

- Moroje (Darkside) - ich ślina zawiera substancje uruchamiające wydzielanie endorfin u żywiciela. Żywią się krwią, ale mogą jeść też zwykłe pokarmy.
Władają magią żywiołów, ale używają jej jedynie w pokojowych celach. Posiadają wyostrzone zmysły, smukłe, wysokie sylwetki.

Przedstawiciele: Darkside Treasure.

- Mysto (Znill) - z pochodzenia smoki, które jeszcze w postaci jaja zostały poddane wpływom magii. Źródłem takiej życiodajnej mocy może być na przykład obecność medytującego przez długi czas potężnego demona, który samym swoim skupieniem wpływa na otoczenie. Ukryte/porzucone smocze jajo może zyskać konspiracyjny, spokojny charakter oraz zdolności psychokinetyczne czy wpływania na umysł. Uniwersalną anatomię posiadają istoty humanoidalne, zwykle zatem wyglądem mysto przypominają normalnych ludzi.
Przedstawiciele: Znill.

- Neko (Saori) - kotołak, nie wilkołak, gdyż Neko posiada kocie cechy zawsze, niezależnie od pory dnia czy faz księżyca. Są różne stopnie "znekowacenia". Neko mogą mieć tylko koci ogon bądź uszy czy tylko wyczulone zmysły i kocie oczy. Jednak zdarzają się Neko bardziej podobne do kotów, czasem nawet Neko to kot, który umie się posługiwać ludzkim głosem, a wygląda jak prawdziwy, nieodbiegający od zwykłych kotów osobnik. Jednak 99% populacji tej rasy wygląda jak człowiek i ma tylko kocie przydatki: ogon, uszy, czasem też wąsy, i wiele cech kocich w zachowaniu. Neko zawsze szuka dla siebie pana, właściciela, który się nim zaopiekuje i będzie prowadzić przez życie. U Neko macierzyństwo nie jest silnie rozwinięte. Gdy dzieci są na tyle duże, by same chodzić, matka porzuca maleństwa i idzie w świat. Oczywiście to tylko plotka.
Przedstawiciele: Saori, Myu Fanel, Al Dhanab Al-Asad.

- Nieumarły (Erytnul) - są to stworzenia, które niegdyś żyły, a po śmierci zostały ożywione za sprawą sił duchowych lub nadnaturalnych. Nieumarli są niepodatni na trucizny, uśpienie, paraliż, otumanienie, choroby, zabójcze efekty i magię nekromantyczną. Te istoty ignorują też efekty wpływające na umysł (uroki, przymusy, złudzenia). Niemniej jak każdy posiadają i minusy. Nieumarli są podatni na ogień i święty oręż który rani ich dotkliwiej od zwykłych śmiertelników.
Przedstawiciele: Erytnul Liadon.

- Nilentos (Connie) - rasa krwiopijców, o bardzo dużej urodzie. Rozprasza wokół siebie pewnego rodzaju blask, który sprawia, że inna istota może się zauroczyć, zapatrzyć. Nie jest to stałe, chwilowe, żeby w tym czasie Nilentos mógł bez problemu zaatakować.
Ofiarami tej rasy są tylko i wyłącznie stworzenia o czystym sercu. Takie, które nigdy nikogo świadomie nie zraniły. Wokół takich ras jak na przykład Kokoro dla Nilentos roztacza się zapach porównywalny do starego pergaminu. Ich krew jest niezbędna do egzystencji. Wypijają ją swoimi długimi kłami, które potrafią chować, oraz powiększać zależnie od potrzeby. Ofiara zawsze umiera.
Mimo że jest im to niezbędne do życia, potrafią bez niej przetrwać wiele miesięcy bazując tylko na krwi delikatnych zwierzątek.
Najbardziej rozwiniętym zmysłem jest węch. Trochę mniej wzrok, a najgorzej słuch. Rekompensuje im to, poza urokiem, szybkość i zwinność.
Kiedy mają pochowane kły nie można by ich tak łatwo rozpoznać - w końcu urodziwe jest wiele stworzeń. Mają bardzo bladą skórę i "pachną" rozkładającym się trupem (zapach bierze się stąd, że ich serce jest martwym organem). Zapach ten maskują esencją z róży.
Nilentos'em nie można zostać od tak. Można się tym urodzić albo nie.
Oczywiście nie ma problemu ze słońcem, nie muszą unikać jego promieni.
Nilentos czują ból jak zwykli śmiertelnicy.
Nie potrzebują snu, chyba, że zostaną zranieni, bo właśnie podczas snu lub nieprzytomności, rany im się goją w dość szybkim tempie

Przedstawiciele: Connie Tenebres.

- Noxus (Bass Tennebrace) - Istoty zrodzone z cienia, z sercem zimnym niczym lód. Są to osoby posiadające władzę nad cieniem, mogą się z nim zlewać, przemieszczać dzięki niemu, ukrywać się w nim itp. Poza tym, kontrolują lód. Bez problemu krystalizują wodę znajdującą się w otoczeniu i używają powstałego lodu dla własnych potrzeb. Przedstawiciele tej rasy cechuje jeszcze jedna, bardzo ważna umiejętność. Potrafią zamrażać i przeglądać sny. Jedno ich zdradza - gdzie się nie pojawią, roznoszą chłodną aurę dookoła siebie. Ze względu na swoje umiejętności są bardzo cenieni jako płatni mordercy, czy szpiedzy, w czym z resztą są jednymi z najlepszych.
Przedstawiciele: Bass Tennebrace.

- Ose (Amadea) - połączenie demona i terinei. W prawdzie zaś są to demony, które opanowały zmianę w jedno zwierzę. Na świecie jest niewielu przedstawicieli tego gatunku,gdyż wiele ras mówi o nim jak o niefortunnym przypadku. Ose są niezwykle silni i zwinni (ale nie dorównują pod tym względem demonom). Pozbawieni zostali również skrzydeł. Temperatura ich ciała jest podwyższona,a zmysły wyostrzone. Są nieśmiertelni, ale można ich zabić (nie umrą ze starości). Ich charakterystyczną cecha jest 'tatuaż' oplatający lewe ramię, który zazwyczaj starają się ukryć. Taki tatuaż nadaje przedstawicielom rasy specyficzną dla każdego z nich umiejętność. Jednak aby ją odkryć potrzeba wielu lat treningów i szlifowania swoich umiejętności. Objawia się ona zazwyczaj w chwilach zagrożenia i odpowiada wyglądowi znamienia. Rasa ta ma też możliwość wykrycia obecności przedstawicieli innych gatunków.
Przedstawiciele: Amadea Clevier, Rei Serejer, Kei Sone, Aki Shikon, Derrica Death.

- Pixie (Remilia) - czyli maluteńkie, skrzydlate duszki z całego wora faerie. Zazwyczaj są przedstawiane jako złośliwe; roztaczają wokół siebie dziwną, bo magiczną, aurę. Uwielbiają płatać różne figle, żarty, psikusy i wybryki. To dla nich czysta rozkosz ukraść komuś jabłko, rzucić w kogoś kamieniem i tak dalej - nie czynią jednak żadnej krzywdy. W zasadzie ich nieodłączną umiejętnością jest możliwość spełnienia trzech życzeń (drobnostek, bez żadnych wszechpotężnych, wszechogarniających i wszechwiedzących widzimisików) na krzyż, ale wszystko i tak zależy od ich humoru. Kochają weselić się, przebierać za ulubione kwiaty, tańczyć i śpiewać. Na pięćdziesiąt pixie przypada TYLKO jeden płci męskiej. Mierzą około ośmiu cali (niecałe 20,5 cm).
Przedstawiciele: Remilia K. Scarlett.

- Półbóg/Półbogini (Maya) – dziecko boga/bogini i człowieka. Żyje na ziemi, a rodzic, który jest bogiem nie ma z nim kontaktu.
Z reguły nie wie o swoim pochodzeniu i wszelkich mocach z tego tytuł, dopóki ktoś mu tego nie wyjawi. W zależności od boga/bogini może posiadać różne moce. Poza tym żyje jak normalny człowiek. Ma jedynie wyostrzone zmysły (wzrok, słuch, węch) oraz zwinność.

Przedstawiciele: Maya Diomeder, Person Wentres, Liren Kazume, Jace Wayland, Valentine Dekarabia, Cornelia Goldfire, Ezra di Sehnna.

- Syrlium (Jade) – są to ludzie, którzy urodzili się w pełnię księżyca o północy, gdy planety są ustawione w rzędzie. Wyglądem przypominają zwykłych ludzi, są jednak nieśmiertelni, i żadna istota nie oprze się ich pięknu. Blada skóra i piękno to nie tylko ich atuty. Charakteryzują się jasnymi włosami, które kobietom rosną bardzo szybko. Kobiety dodatkowo mają długie paznokcie, które są twardsze od diamentu. Każdy osobnik posiada skrzydła. Mogą one być różnych kolorów, w zależności od charakteru.
Przedstawiciele: Jade Alive, Amosis Cloud.

- Tempus (Nocturne) – starożytne, nieliczne plemię, pochodzące zza morza Sheron, z niewiadomych przyczyn osiedlone na ziemiach Avalonu.
Nieliczni żyjący Tempusi tworzą tajną organizację „Tempus Fugit”, zajmującą się wychwytywaniem najcięższych przestępców (morderców rozcinających głowy tylko po to, by obserwować wykrwawiający się mózg).
Posiadają zdolność kontroli czasoprzestrzeni, zależną jednak od Rytuału Drzwi. Otóż przez pierwsze 13 lat życia każdy Tempus jest chroniony przed wiedzą o swej mocy; kiedy Tempusi dojrzewają zostają postawieni przed Rytuałem Drzwi.
Osobnik wchodzi do Świątyni, gdzie napotyka na niezliczoną sieć korytarzy, drzwi i portali. Musi odnaleźć w sobie dość siły, aby znaleźć odpowiednie przejście. Po pokonaniu labiryntu uzyskują moc zatrzymywania czasu. Jednak kiedy ów czas nie płynie, nie mogą wpływać na organizmy żywe, więc zatrzymanie czasu służy jedynie do szpiegowania bądź ucieczki.
Tempusi wyglądają jak ludzie, można ich rozpoznać jedynie po oczach, w których można dostrzec wskazówki i mechanizmy zegarkowe.

Przedstawiciele: Nocturne Timecrook, Alva Kvinna, Noémie Levittoux.

- Terinei (Loara) - to ludzie zdolni do przemiany w zwierzę. W jedno zwierzę. Rodzą się z taką umiejętnością, ale to nie znaczy, że nie muszą uczyć się nad nią panować. Przemiana nie zachodzić zawsze, kiedy tego chcemy, a i czasem zdarza się, że przemienimy się wtedy, kiedy bardzo tego nie chcemy, np. w tłumie ludzi (to dotyczy tych, co w młodości nie uczyli się nad tym panować). Terinei są rasą znienawidzoną przez ludzi. Wywołane jest tym, że nie można ich odróżnić od ludzi, kiedy są w ludzkiej formie. Ludzie boją się, że taki "potwór" mógłby ich zaatakować.
Kiedy są w postaci zwierzęcia, komunikują się z innymi poprzez przesyłanie myśli. Jednak nie działa to w dwie strony - nie potrafią czytać myśli z czyjejś głowy.

Przedstawiciele: Loara River, Avven, Sangue Mentale.

- Upadły Anioł (Rashell) - są to anioły, które zostały wygnane z Nieba przez zdradę bądź nieposłuszeństwo. Powracają na Ziemię pod ludzką postacią, dzięki czemu mogą prowadzić prawie normalne życie. W razie potrzeby materializują swoje skrzydła, które są czarne, i mogą wtedy latać. Charakter Upadłego Anioła zależy od tego ile wynosi jego tzw. staż. Otóż staż UA oblicza się poprzez odjęcie lat, przez które postać była zwykłym Aniołem od czasu, przez który postać jest Upadłym Aniołem.
Krew Upadłych Aniołów jest fioletowa. Dosyć trudno je zabić, ponieważ są zwinne i świetnie dysponują władaną bronią.

Przedstawiciele: Rashell Galain, Azezl Devril, Sinikar Lekler, Koji Ravensape, Aravath D'arzul.

- Wila (Etiennette) - widmo kobiety, która hipnotyzuje wielu mężczyzn. Wile zasiedlają lasy, jeziora, góry i obłoki. Potrafią dowolnie zmieniać postać: mogą być zwierzętami, jednak najbardziej kuszące i niebezpieczne są pod postacią pięknych młodych kobiet o długich, spływających na ramiona włosach (ścięte włosy odrastają do tej samej długości, długość włosów świadczy o mocy osobnika), ubranych w mgliste szaty i pląsających w blasku księżyca. Choć Wile potrafią być dobre dla ludzi i dzielić się swoją wiedzą medyczną i profetyczną, są to dość gwałtowne niewiasty. Nie znoszą, kiedy się je okłamuje albo oszukuje, i potrafią zsyłać okropne kary, szczególnie na tych, którzy nie dotrzymają obietnicy.
Przedstawiciele: Etiennette Legatto, Marianne Vico, Shayla Santo.

- Wind (Evalyn) - rasa wywodząca się od duchów przyrody. Windowie to istoty o ludzkiej sylwetce, zawsze posiadają jasne blond włosy i turkusowe oczy kojarzące się z kolorem morza. Są nieśmiertelni dzięki połączeniu z swoimi przodkami, duchami przyrody. Każdy Wind w dniu swoich 10 urodzin wyrusza na roczną wyprawę na której musi odkryć swoje zwierzę lub roślinę opiekuna. Opiekun naznacza Winda tatuażem na lewej ręce, który zawsze przedstawia wzór lub znak symbolizujący ducha-opiekuna. Od tej pory Wind może odnośnie od sytuacji przybrać kształt lub wezwać na pomoc swojego opiekuna. Windowie posiadają dużą wiedzę magiczną i perfekcyjnie strzelają z łuku, są szybcy i zwinni, dlatego są pożądani jako wojownicy.
Przedstawiciele: Evalyn Treaty.

- Vanijczyk (Vani) (Max) - rasa pochodząca od zwykłych ludzi, którzy przypadkiem znaleźli się w Vallanimii (łac. Vallis Animorum, "Dolina Dusz") i po kilku stuleciach zaadaptowali się do panujących tam warunków, tworząc między oskrzelami wyrostek, w którym znajduje się skrystalizowana dusza zwierzęcia (stawonoga, kręgowca, bądź niekiedy mitycznego zwierzęcia), będąca źródłem ich mocy - nazywa się to po prostu "Duszą". Daje im ona możliwość przemiany w "zwierzołaka", używania jednego z "talentów Duszy" oraz z po-przemiennej mocy (towarzyszy temu zmiana wyglądu). Wspólną dla każdego umiejętnością jest technika szybkiego poruszania się, polegająca na wyrzuceniu ze stóp Duszy w celu przemieszczenia się robiąc zaledwie jeden krok (przeważnie śr. 5 do max. 10m). Każdy Vanijczyk podczas narodzin staje się panem jednej ze zwierzęcych dusz, która "budzi się" w wieku dojrzewania. Vanijczycy dojrzewają jak normalni ludzie, lecz starzeją się o wiele wolniej (dożywając nawet 200 lat). Poza tym szybciej się regenerują, są bardziej wytrzymali oraz mają bardziej wyostrzone od nich zmysły (w razie wątpliwości, proszę kontaktować się z Maxem, aby uniknąć gaf).
Przedstawiciele: Max Wolfwhite.

- Vizard (Kyoji) - bóg śmierci, który został skazany na banicję za zdobycie mocy demona. Aby uchronić się przed śmiercią, Vizardzi uciekli na ziemię. Gdy tylko opuścili krainę bogów, utracili swoją nieśmiertelność i boskie moce, ale nie stracili mocy demonów.
Ich wygląd niczym nie różni się od ludzkiego. W momencie użycia mocy demona na ich twarzy pojawia się maska, którą mogą nałożyć lub ściągać, albo tworzyć na nowo. Podczas walki Vizard dzięki mocom demona jest w stanie zwiększyć swoją siłę, wytrzymałość oraz szybkość.

Przedstawiciele: Kyoji Kuroki, Max Kuroki.

- Yuan-ti (Diego) - ludzie, którzy przed laty zmieszali się z wężami. Są to istoty złe, przebiegłe i pozbawione litości oraz owiane legendą. Cały czas spiskują, wprowadzając w życie różne mroczne plany. Są tak wyrachowane i ugrzecznione, że jeśli zachodzi potrzeba, zawierają sojusze z innymi złymi stworami. Niemniej własne interesy zawsze pozostają dla Yuan-ti najważniejsze.
Po każdym Yuan-ti widać wężowe cechy - w wielu wypadkach są to części ciał. Yuan-ti mówią we własnym języku oraz smoczym i piekielnym (znają mowę diabłów i demonów )
Znają niejedną dziedzinę magii przez co nie obce są im czary.

Przedstawiciele: Diego Utake.
Powrót do góry Go down
https://myfantasy.forumpolish.com
 
Rasy (M-Z)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Rasy (A-L)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Avalon - kraina doskonałości :: Administracja :: Info :: Rasy występujące na forum-
Skocz do: